Galopptävling 11 maj

11 maj

Idag red Jeff & Lilla Ross Man sitt fjärde lopp tillsammans.

Mamma Tessan rapporterar Rosse i starten är samlad, taggad och väldigt startsnabb. Även idag ledde de länge och gick över mållinjen som fyra.

Duktiga killar!

Nu blir det några veckors vila fram till nästa start som är i början av juni.

Ridskolan där Jeff rider Ross kommer att hålla en liten hopptävling den 25 maj. Det blir Rosses debut på hopptävling! Jag håller tummarna!

Några bilder, som vanligt "lånade" från Tessans blogg:


Jeff & Jane, kusiner med kärlek till ponnygalopp!


Vinki vink! På väg till start!


Mot mål!


Här kommer "Jeffman" & "Rossman"...

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag har bytt till nya bloggen, är det därför bilderna inte funkar för mig på denna sida tro ?

Tessan

2008-05-14 @ 11:07:40
URL: http://lillatessi.blogg.se
Postat av: Lina svarar Tessan:

Vet inte... för idag kan inte jag heller se bilderna! Det kunde jag här om dagen!

2008-05-14 @ 21:09:40
Postat av: Lina svarar Tessan igen:

Konstigt! När jag loggar in är nästa alla bilder på Rosses blogg borta... bara försvunna. Till och med de bilder som var med i "annonsen" är borta.

Och jag har inte bytt blogg på varken min eller Rosses blogg.

Vad kan ha hänt???

2008-05-14 @ 22:11:47
Postat av: Lina svarar Tessan en tredje gång:

Kikar runt lite... ser en röd tråd. Det bilder som jag lagt in från orginalfoton är kvar, men de bilder jag kopierat från din blogg eller Stall Björkhults hemsida är spårlöst försvunna.

2008-05-14 @ 22:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0