Flyttar

27 januari 2008

I helgen har jag kört Lilla Ross Man den långa vägen till hans nya familj. 42 mils resa enkel väg och med en innerlig önskan om att familjen skulle kännas rätt och att jag skulle känna mig lugn och trygg när jag reste ifrån honom.

När jag efter några timmar lämnade Rosse kände jag mig helt trygg och glad! En underbar känsla!

Rosses nya familj består av mamma, pappa och tre barn. Den yngste pojken heter Jeff är 8 år och det är han som önskat sig en ny ponny att tävla ponnygalopp med! Men det blir inte bara galopp utan även ridlektioner och körning av mamma. Ett drömhem för en liten herre som älskar fart, träning och tävling!

Jag har ikväll få ett mail från mamma Tessan om att allt gått bra och att Rosse redan visat vilken härlig ponny han är.

Jag önskar av hela mitt hjärta att månaderna som han är på foder skall visa att de kommer att trivas med honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0